Nieuw hotel nieuwe plek.

30 mei 2019 - Beauly, Verenigd Koninkrijk

Vanochtend naar de nieuwe plek gereden. Beauly er is hier niks te doen en wij brengen de leeftijd grens behoorlijk naar benenden. Maar ja we gaan gewoon weer heerlijk op pad en dingen ondernemen. We waren dit keer te vroeg bij het hotel. Kan ook gebeuren bij ons. Later zijn we naar Culloden Battlefield gegaan. Nu nog meer bekend door de serie outlander. Dit was ook goed te merken bij de herdenking stenen van de clan Frasser zoals je op de foto kan zien liggen daar bloemen op en bij de grove steen in het gras is bij de steen het gras weggelopen en bij de andere staat gewoon het gras nog. Leuk hoe mensen hierop reageren. Ook vandaag werd hier veel gefotografeerd. En in de shop was er een hele afdeling met snufjes van de serie outlander en de sleutelhanger met het wapen van de Frasser's was uitverkocht.

Het was heel indrukwekkend en dan te weten dat er 1500 jacibieten zijn gestorven over het aantal rood jassen wordt niet gesproken. Zie ook foto van laaste steen staat ook op hier liggen alle Engelse die zijn overleden. Daar konden ze het mee doen. Weer veel geleerd vandaag.

Oh ja overal in Schotland die prachtige tuinafscheiding.

DSC_0182DSC_0183DSC_0184DSC_0186DSC_0188DSC_0189DSC_0190DSC_0191DSC_0192DSC_0193DSC_0194DSC_0195DSC_0197DSC_0199